Toegangssysteem 2024
Nieuwe toegangssysteem vanaf 11 maart
Op 11 en 12 maart wordt er op alle toegangspunten op het park (de poort, de deur bij het paviljoen en de deur naar de bar) een nieuwe paslezer geïnstalleerd. Dit omdat de huidige magneetstrip passen niet langer worden ondersteund door de KNLTB.
Elk lid krijgt eenmalig van ons een nieuwe RFID-pas die werkt met de nieuwe kaartlezers. Deze is persoonlijk, maar er staat geen foto of naam op. Daarnaast kun je gebruik maken van een persoonlijke pincode die door de KNLTB Club-app wordt gegenereerd om zonder pas toegang te krijgen. Zie dit filmpje voor verdere uitleg: https://vimeo.com/846972513
Na 11 maart is de oude pas niet langer te gebruiken om toegang tot het park te krijgen en moet iedereen gebruik maken van de nieuwe pas of de pincode.
Er is ook een beknopte handeiding beschikbaar waarin het gebruik van het nieuwe toegangssysteem wordt uitgelegd.
Ophalen nieuwe passen
Alle leden krijgen eenmalig een nieuwe toegangspas van de vereniging die kan worden gebruikt om toegang tot het park en het paviljoen te krijgen. Ook wordt een persoonlijke pincode in de Club-app gegenereerd waarmee ook toegang kan worden verkregen.
Alle nog niet opgehaalde passen liggen achter de bar klaar en kunnen tijdens de uren dat er bardienst is worden opgehaald. Deze nieuwe pas is persoonlijk en genummerd, maar bevat zoals gezegd geen persoonsgegevens (er staat geen naam of foto op). U kunt ook een familielid sturen om de pas op te halen. Neem ter identificatie de oude KNLTB-pas mee.
Uitleg nieuwe systeem
In maart, als het nieuwe systeem operationeel is, zal er ook een extra uitlegavond worden georganiseerd. Tijdens deze sessie zal worden ingegaan op de volgende onderwerpen:
- Installatie van de KNLTB Club App op de smartphone
- Inloggen op de KNLTB Club App
- Gebruik van de pincode
Veel gestelde vragen
1) Waarom komt dit nieuwe systeem er eigenlijk?
De KNLTB stopt met het uitgeven van passen en gebruikt vanaf nu alleen een digitale pas met pincode (in de Club app). Daarom moesten we overstappen op een ander systeem.
2) Ik heb geen smartphone en kan dus die pincode niet gebruiken. Wat nu?
Daarom geven we eenmalig iedereen gratis een nieuwe pas. Iedereen kan die gebruiken als ze geen smartphone hebben of deze niet mee naar de baan willen nemen.
3) Mijn kind heeft geen smartphone. Hoe moet die nou naar binnen?
Iedereen, ook de jeugdleden, krijgt een nieuwe pas die gewoon gebruikt kan worden. Daarnaast staat op de tijdstipppen van de lessen de poort meestal open, zodat iedereen die les heeft gewoon naar binnen kan. Als alternatief kan thuis de pincode worden opgezocht en gebruikt worden.
4) Kan ik nog op de baan afhangen met de kiosk in de hal?
Ja, maar dit systeem wordt ietsje anders. Het makkelijkste is eigenlijk om te reserveren via de app op een telefoon.
5) En wat als ik die nieuwe pas kwijtraak? Hoe kom ik aan een nieuwe?
Je kunt via bestuur@tvwettenseind.nl een nieuwe pas aanvragen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. De KNLTB gaf nieuwe passen gratis uit, maar omdat er toch wel serieuze kosten aan verbonden zijn, en er een gratis alternatief beschikbaar is (t.w. de pinode) gaan we een vergoeding van € 5,00 vragen voor een vervangende pas.
6) Bij het tossen gebruiken we de pasjes met naam en foto om de indeling te maken. En nu?
Mensen die graag tossen kunnen hun oude pas voor dit doel bewaren of een andere pas of kaart met foto en naam hiervoor gebruiken.